In de vervuilende kledingindustrie is duurzaamheid al langer in de mode, maar de weg daarnaartoe is lang en diffuus. In productieland Italië zetten luxemerken massaal in op recycling en kleding gemaakt van sinaasappel, druif en appel.
In de vervuilende kledingindustrie is duurzaamheid al langer in de mode, maar de weg daarnaartoe is lang en diffuus. In productieland Italië zetten luxemerken massaal in op recycling en kleding gemaakt van sinaasappel, druif en appel.
Thema: Slimme productietechnieken in de praktijk. Specifiek bedoeld voor bedrijven uit de maakindustrie in Oost-Nederland.
14:00 uur Plenaire Introductie Jeroen Linsen – associate lector
Onderzoekscentrum Saxion TPAC startte in oktober 2019 samen met afvalverwerkingsbedrijf Rouwmaat en innovator van kunststofproducten Innodeen, het project B-Hout Behoud. Vanuit de gedachte dat gere
Of log in via social media:
Wanneer je m.b.v. social media inlogt, ga je akkoord met onze privacyverklaring.
Of log in via social media:
Wanneer je m.b.v. social media inlogt, g
Vuilverbranding op erven en percelen in dicht bevolkte buurten van Paramaribo lijkt de gewoonste zaak van de wereld. Mensen lijken niet na te denken wanneer ze hun vuil en andere rommel op het erf
Een archieffoto van het milieuperron in Caberg. Afbeelding: Loraine Bodewes
De gemeente Maastricht studeert o
WINDSOR LOCKS, CT / ACCESSWIRE / August 12, 2021 / Accu-Time Systems (ATS), leader in workforce management and human resource data collection, today announced that it has completed its SOC 1 Type I
Duurzame en goede verpakkingen wordt steeds belangrijker. Niet alleen voor de consument en het milieu, maar ook voor de e-commerce bedrijven. Consumenten laten webshops namelijk steeds meer links l
Tholen - De laatste maanden is de houtprijs meer dan verdubbeld en wanneer de prijsstijging stabiliseert is nog niet duidelijk. Niet alleen hout maar ook de prijzen van metalen, olie en olieproduct
Hij bouwde auto's die over de kop kunnen rollen, experimenteerde met nagellakremover als benzine, restaureert een tank die van Saddam Hoessein was, en verdient er ook nog zijn brood mee. E
Your Sneak Preview of the Future
Het Deense Maersk, de grootste containerrederij ter wereld, zat met een probleem: fruit kwam na zeetransport – dat soms wel drie weken duurt – te vaak nie